loading...
فوتبال نت
تبلیغات


alicr7 بازدید : 1 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، معتقد است در دومين مقطع حضورش در اين باشگاه، بيش از قبل آماده رساندن اين تيم به موفقيت است.

مورينيو در اولين دوره حضورش در چلسي، با اين تيم پنج جام مختلف از جمله دو قهرماني در ليگ برتر به دست آورد اما اختلافش با رومن آبراموويچ موجب شد تا از اين باشگاه جدا شود.

او در 6 فصلي که از چلسي دور بود، هدايت اينتر و رئال را برعهده گرفت و با اين دو تيم جام هاي مختلفي از جمله قهرماني در سري آ، لاليگا و چمپيونزليگ را به دست آورد. 

او در گفتگو با خبرنگاران تايلندي در بانکوک گفت:" شغل من، شغلي است که تجربه در آن اهميت زيادي دارد. من دو سال در ايتاليا و سه سال در اسپانيا بودم. اين تجربه ها من را به مربي بهتري تبديل کرده است. من نسبت به دفعه قبلي که سرمربي چلسي بودم، در شرايط بهتري هستم.

موهايم سفيد شده اند اما به نظر من نشانه خوبي است. اين موهاي سفيد نشان مي دهند که نسبت به گذشته بهتر هستم.

البته هنوز هم وقتي تيمم پيروز نمي شود، ناراضي و ناراحت خواهم بود. اين به بازيکنان بستگي دارد که به من کمک کنند تا به نتيجه اي که مي خواهم، برسيم."

او همچنين در مورد مارکو فن خينکل، يکي از خريدهاي جديد چلسي، گفت:" مارکو يکي از آينده دارترين فوتباليست هاي اروپاست. من از مدت ها قبل بازي هاي او را دنبال مي کنم. ما نمي خواهيم او را از همين ابتدا تحت فشار بگذاريم زيرا مي خواهيم در ليگ برتر جا بيفتد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از این سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 2,080
  • کدهای اختصاصی